50 tot 70% minder Co2 uitstoot en brandstof besparen
l***@hotmail.com
2007-01-21 11:30:45 UTC
Volgens mij is het politiek probleem in Den Haag, de Co2 uitstoot terug

draaien opgelost. Dit geldt (probleem) trouwens voor alle landen op de
wereld.
Het klinkt heel ongeloofwaardig, maar lees het maar is aandachtig.

50 tot 70% minder schadelijke Co2 uitstoot van uw auto, voor een betere

natuur!!
En u auto ook nog is ca. 10% zuiniger!!
Als klap op de vuurpeil, kunt u er ook nog geld aan verdienen,
tenminste….. als u dat zou willen.

Ontwikkeld voor de N.A.S.A.

Wist u dat er een nieuw product (brandstofpil) bestaat waarmee u ca.
10% brandstofkosten bespaart.
En een product waarmee uw auto ook nog eens 50-70% minder Co2 uitstoot
heeft.
Het product is een pil die u gewoon voor het tanken in uw brandstof
tank steekt. Deze lost tijdens het tanken snel en volledig op.
Het is het enige product dat ook daadwerkelijk werkt.
In de ruimtevaart wordt dit middel al jaren toegepast, maar omdat er
wereldwijd nu problemen komen, door de Co2 uitstoot, geeft de N.A.S.A.
zijn product vrij voor de consument om de aarde een betere natuur te
kunnen bezorgen. (natuurrampen, stormen, overvloedige regen, droogte,
smog, etc)

Is dit wel veilig voor uw motor?
Ja dit product is 100% veilig voor uw motor. Uw motor gaat er zelfs
beter van draaien door dit product en er is ook minder slijtage van uw
motor. Bovendien heeft de fabrikant F.F.I. uit de U.S.A. een
wereldwijde verzekering met een dekking van $1.000.000,00 voor elke
schade veroorzaakt door dit product.

Natuurlijk kost deze pil ook geld, maar het komt erop neer dat u
ongeveer per tankbeurt € 1,00 betaalt en € 7,00 brandstofkosten
bespaart.

Op de onderstaande link kunt u alles na lezen over dit unieke product.
Kies het land United States op de homepage om verder te gaan.

http://www.petropilll4all.myffi.biz/

Wil je hieraan geld verdienen dmv. dealerverkoop, kies dan rechtsboven
voor “Join Now”

U kunt dan deel gaan uitmaken van een dealer-distributie netwerk die
alleen maar aan het uitdijen is en nog maar net is begonnen, in de USA
is het nu al een hype !
Europa wordt binnenkort gek gemaakt via media omdat nu deze
revolutionaire brandstofpil de hele wereld over gaat.
In Europa zijn er nog heel weinig mensen die hier vanaf weten.
link –

http://www.petropilll4all.myffi.biz/

Je kan er alleen maar aan winnen ook al gebruik je de pillen voor
jezelf !
Als je je aanmeld als distributeur dan krijg je de pillen ook nog eens
goedkoper!

Goed voor je portemonnee en nog beter voor het milieu!!!!
Klaas Ensing
2007-01-21 11:45:38 UTC
<***@hotmail.com> schreef in bericht news:***@v45g2000cwv.googlegroups.com...

Goed voor je portemonnee en nog beter voor het milieu!!!!

Jomanda kan het zonder pillen :-)
James T. Kirk©
2007-01-23 18:45:16 UTC
Post by l***@hotmail.com
Goed voor je portemonnee en nog beter voor het milieu!!!!
Jomanda kan het zonder pillen :-)
En anders via TellSell een BioDebiel aanschaffen...;-)
--
take care,
____________________________Jim©
~ People swear by their Macs. People swear AT their PCs. ~
Tom
2007-01-21 11:50:32 UTC
Post by l***@hotmail.com
En u auto ook nog is ca. 10% zuiniger!!
Als klap op de vuurpeil, kunt u er ook nog geld aan verdienen,
tenminste... als u dat zou willen.
Spammers liegen niet alleen, ze schrijven ook nog beroerd Nederlands...

<knip MLM-rotzooi>
Post by l***@hotmail.com
Goed voor je portemonnee en nog beter voor het milieu!!!!
Je bedoelt: goed voor *jouw* portemonnee. Wist je overigens dat het aantal
in een posting gebruikte uitroeptekens omgekeerd evenredig is aan de
penislengte van de afzender?

Groeten,
Tom.
(!)
The Spanish Inquisition
2007-01-21 15:57:07 UTC
Post by l***@hotmail.com
[...]
Wat?????????

Ximinez
--
Our three weapons are fear, surprise, and ruthless efficiency...
and an almost fanatical devotion to the Pope....

Havel
2007-01-21 11:56:29 UTC
Doe dat. Kun je meteen zien of het helpt je CO2 uitstoot te verminderen.
l***@hotmail.com
2007-01-21 12:05:08 UTC
wat een zijn jullie kinderachtig, maar de tijd zal het leren.
Lezen is er niet bij.
Je maakt mij niet wijs dat jullie de originele site hebben gelezen.
Succes
Tom
2007-01-21 12:08:17 UTC
Post by l***@hotmail.com
wat een zijn jullie kinderachtig, maar de tijd zal het leren.
Lezen is er niet bij.
Leer jij eerst maar eens schrijven. En correct quoten. En geen spam te
verspreiden. Misschien dat iemand anders je schrijfsels dan zou willen
lezen.
Post by l***@hotmail.com
Je maakt mij niet wijs dat jullie de originele site hebben gelezen.
Uiteraard niet. Elke door spammers gepropageerde site is de moeite van het
bekijken niet waard. Spammers liegen immers per definitie.

Tom.
l***@hotmail.com
2007-01-21 12:25:55 UTC
Ik lieg niet ! Maar jij leest niet, dus kan je ook niet beoordelen en
veroordelen.
En wat het quoten betreft, wacht jij maar op de media.
Loop maar achter de feiten aan.

Doeiiii
Tom.
Tom
2007-01-21 12:35:37 UTC
Post by l***@hotmail.com
Ik lieg niet !
Dat zeggen alle spammers. En ze liegen dat ze barsten.
Post by l***@hotmail.com
Maar jij leest niet, dus kan je ook niet beoordelen en
veroordelen.
Elke spammer is te veroordelen. Trouwens, als het stinkt, geld kost, spamt
en nieuwsgroepen verpest, hoef ik niet meer verder te lezen. Dan zal de
inhoud van de betreffende ongewenste reclame ook wel één grote leugen zijn.
Empirisch onderzoek bevestigt dat overigens ook.
Post by l***@hotmail.com
En wat het quoten betreft, wacht jij maar op de media.
Ik bedoelde meer het bovenkloten, dat zo typerend is voor newbie's en
spammers.
Zie www.leerquoten.nl

Tom.
@geen.email>
2007-01-21 13:34:55 UTC
Post by l***@hotmail.com
Ik lieg niet !
Nee?

Dan is er maar 1 andere mogelijkheid namelijk dat je een volslagen idioot
bent.
Anneke.A
2007-01-21 15:19:09 UTC
Post by l***@hotmail.com
Ik lieg niet ! Maar jij leest niet, dus kan je ook niet beoordelen en
veroordelen.
Geweldig leuk zeg: Een spemmende multipotser.

A.
Yippee
2007-01-21 12:39:35 UTC
Post by l***@hotmail.com
Je maakt mij niet wijs dat jullie de originele site hebben gelezen.
Je maakt mij niet wijs dat de website van een spammer de moeite waard
is.

Overigens: ben je erg gehecht aan je Planet-accountje?
--
Y.

Ik maak veel spelfouten in m'n lichaamstaal
Nico Coesel
2007-01-21 19:12:17 UTC
Post by l***@hotmail.com
wat een zijn jullie kinderachtig, maar de tijd zal het leren.
Lezen is er niet bij.
Je maakt mij niet wijs dat jullie de originele site hebben gelezen.
Succes
10% brandstof besparen en 50% minder CO2 uitstoot kan niet. Die
percentages moeten minstens gelijk zijn want de hoeveelheid verbruikte
brandstof is een maat voor de CO2 uitstoot. Misschien was het niet
zo'n goed idee van je om na de lagere school te stoppen met leren.
--
Reply to ***@nctdevpuntnl (punt=.)
Bedrijven en winkels vindt U op www.adresboekje.nl
Robert Brink
2007-01-21 12:39:25 UTC
Post by l***@hotmail.com
[...]
Leer eerst eens normaal Nederlands schrijven, lelijke spammer.

/R
Gerardus
2007-01-21 12:50:16 UTC
[...]
Wil je dat even aan ons uitleggen in jouw eigen woorden hoe je 50 tot 70 %
op CO2 uitstoot kunt besparen, terwijl er maar 10 % brandstofbesparing is.

Een niet technisch onderlegde consument kan de CO2 uitstoot niet meten en de
brandstofbesparing kan dan komen door het placebo-effect of gewoon
meetfouten.

Gerard
m***@panic.xx.tudelft.nl
2007-01-21 13:19:07 UTC
Post by Gerardus
Wil je dat even aan ons uitleggen in jouw eigen woorden hoe je 50 tot 70 %
op CO2 uitstoot kunt besparen, terwijl er maar 10 % brandstofbesparing is.
De meeste mensen komen daar nooit achter, of pas nadat ze eenmalig een
dure pot pillen gekocht hebben. Overigens is het schermen met bekende
namen (NASA in dit geval) vrij normaal in geval van een hoax.

Het is trouwens al een vrij oude scam, ruim een jaar geleden werd er al
over geschreven:

http://www.strangenewproducts.com/2005/12/new-pill-improves-gas-mileage.html
--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.
@geen.email>
2007-01-21 13:36:15 UTC
Post by m***@panic.xx.tudelft.nl
Het is trouwens al een vrij oude scam, ruim een jaar geleden werd er al
http://www.strangenewproducts.com/2005/12/new-pill-improves-gas-mileage.html
Vrij oud? Ik kan me dat al van de jaren '70 (vorige eeuw dus, dit voor de
jeugdigen onder ons) herinneren.
Gerardus
2007-01-21 14:00:23 UTC
Post by @geen.email>
Post by m***@panic.xx.tudelft.nl
[...]
Deze pillen ken ik niet. Maar van de 80 er jaren ken ik nog wel het RCX.
Vele jerrycans heb ik in deze jaren in de brandstoftanks gegoten. En nooit
een significante besparing gemeten.

MVG
Gerard
@geen.email>
Het had toen een andere naam enzo maar het was hetzelfde oplichtersspul.
James T. Kirk©
2007-01-23 18:48:54 UTC
Post by @geen.email>
Post by m***@panic.xx.tudelft.nl
[...]
Mijn vader zaliger wist al te vertellen van auto's op water van rond
_zijn_ eeuwwisseling (1900)
m***@panic.xx.tudelft.nl
2007-01-23 18:54:13 UTC
Post by James T. Kirk©
Mijn vader zaliger wist al te vertellen van auto's op water van rond
_zijn_ eeuwwisseling (1900)
Dat waren dan wel auto's op water en vuur, niet alleen op water...
--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.
@geen.email>
2007-01-23 19:43:30 UTC
Post by James T. Kirk©
Post by @geen.email>
Post by m***@panic.xx.tudelft.nl
[...]
Dan moest je mijn opa mijn opa eens horen die had nog paard en wagen
meegemaakt die op water liepen. :-))
Klaas Ensing
2007-01-23 19:43:46 UTC
Post by @geen.email>
Post by m***@panic.xx.tudelft.nl
[...]
Het verhaal over Johannes Wardenier met zijn brandstofloze motor
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/25644
was ca 80 jaar geleden ook hot news.
m***@panic.xx.tudelft.nl
2007-01-23 20:01:59 UTC
Post by Klaas Ensing
Het verhaal over Johannes Wardenier met zijn brandstofloze motor
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/25644
was ca 80 jaar geleden ook hot news.
Waarschijnlijk ging het om verbeteringen van of ontwikkelingen
vergelijkbaar met de Stirling motor. Philips heeft daar ooit veel patenten
van gehad (ik meen gelezen te hebben dat die ooit aan Ford doorverkocht
zijn nadat Philips de productie van warmeluchtmotoren gestopt had). Zo'n
motor is een prima manier om restwarmte te gebruiken, dus in zekere zin
wel brandstofloos. Vergelijk het met BMW's stoommachine.
--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.
bestweter
2007-01-23 20:54:44 UTC
Post by Klaas Ensing
Post by Klaas Ensing
Post by @geen.email>
[...]
U zit er een jaar of tien naast denk ik:
"Hij vond daar vlak voor de 2e Wereldoorlog een brandstofloze motor uit
"
James T. Kirk©
2007-01-24 06:35:45 UTC
Post by Klaas Ensing
[...]
Mijn vader was van 1908, dus mogelijk had hij het daar over! ;-)
Klaas Ensing
2007-01-24 07:54:22 UTC
Post by Klaas Ensing
Post by James T. Kirk©
[...]
Mijn vader is van 1918 en heeft dit verhaal vaak vertelt. Op internet is er
meer over te vinden.

André-Hessel Jensma
2007-01-21 13:13:17 UTC
Post by l***@hotmail.com
[...]
Kun je mij uitleggen hoe ik 50% minder CO2 ga uitstoten door slechts
10% minder brandstof te verbruiken? Wat gebeurt er dan met die andere
C'tjes?

Hint: CO2 uitstoot is recht evenredig met het brandstofverbruik...
--
André-Hessel Jensma

Antispam: Remember to remove the 'y' characters from
my address to email me. (Replace 'yjensma'
with 'jensma' and 'nyl' with 'nl').
m***@panic.xx.tudelft.nl
2007-01-21 13:22:45 UTC
Post by André-Hessel Jensma
Hint: CO2 uitstoot is recht evenredig met het brandstofverbruik...
Overigens is dit gewoon de schuld van onze domme spammer, in de originele
claim schijnt het woordje CO2 niet voor te komen, maar heeft men het over
uitstoot in het algemeen.

Dan komt het al wat beter overeen met de cijfers die geclaimd worden door
vervangende bougies, luchtfilters, uitlaten en andere additieven. Ook een
scam moet geloofwaardig zijn, of als het geen scam is presteert het
natuurlijk ook nooit beter dan al bestaande vergelijkbare producten.
--
Met vriendelijke groet,

Maarten Bakker.
Peter Manders
2007-01-21 21:25:22 UTC
On Sun, 21 Jan 2007 14:13:17 +0100, André-Hessel Jensma
Post by André-Hessel Jensma
Post by l***@hotmail.com
[...]
Ik weet het! De rest komt er nu als CO uit :-)

Zie je het al voor je, zo'n astronaut die nog even een pil (welk
formaat zou dat zijn?) in de space shuttle gooit voordat ze opstijgen?
En dat er dan op het klepje staat: "unleaded only"...
--
Peter Manders.

Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings,
nausea or elevated blood pressure.
André-Hessel Jensma
2007-01-22 08:20:39 UTC
On Sun, 21 Jan 2007 22:25:22 +0100, Peter Manders
Post by Peter Manders
Post by André-Hessel Jensma
[...]
Dan gaat je katalysator het nog druk krijgen. Of zou je bij elke zak
pillen ook een nieuwe kat krijgen?

with 'jensma' and 'nyl' with 'nl').
FFWD
2007-01-21 13:16:21 UTC
50 tot 70% minder schadelijke Co2 uitstoot van uw auto, voor een betere
natuur!!
En u auto ook nog is ca. 10% zuiniger!!

<knip onzin>

Ik gooi gelijk dan 2 pillen in mijn tank. Is toch gelijk 100% minder CO2
uitstoot!!
Misschien komt er dan ook nog een aangename geur uit de uitlaat... ;-)

FFWD
@geen.email>
2007-01-21 13:33:30 UTC
Je gelooft werkelijk dat er nog idioten rondlopen die daar in trappen?
Yippee
2007-01-21 13:42:39 UTC
Post by @geen.email>
Post by l***@hotmail.com
Wist u dat er een nieuw product (brandstofpil) bestaat waarmee u ca.
10% brandstofkosten bespaart.
Je gelooft werkelijk dat er nog idioten rondlopen die daar in trappen?
"There's a sucker born every minute"
--
Y.

Arme landen hebben net zoveel recht op corruptie als rijke
Gerardus
2007-01-21 13:56:31 UTC
Post by @geen.email>
Post by l***@hotmail.com
Wist u dat er een nieuw product (brandstofpil) bestaat waarmee u ca.
10% brandstofkosten bespaart.
Je gelooft werkelijk dat er nog idioten rondlopen die daar in trappen?
Ja, hoor. Die zijn er. Dat zijn dezelfde mensen die geloven dat Shell en
anderen dergelijke ontwikkelingen tegenhouden.

Maar ik denk dat er na deze reacties niet veel nieuwsgroeplezers meer zullen
zijn, die erin trappen. De OP reageert ook al niet meer.

MVG
Gerard
Tom
2007-01-21 15:13:35 UTC
Post by Gerardus
Maar ik denk dat er na deze reacties niet veel nieuwsgroeplezers meer
zullen zijn, die erin trappen. De OP reageert ook al niet meer.
Zou-ie 't beginnen te leren?

Tom.
Nico Coesel
2007-01-21 19:09:49 UTC
Post by l***@hotmail.com
[...]
tenminste=E2=80=A6.. als u dat zou willen.
Kan iemand 112 voor me bellen? Ik kom niet meer bij van het lachen!
Celica
2007-01-22 17:12:50 UTC
Dikke bucht:
http://www.hoinews.com/news/news_story.aspx?id=6364